Yandex.Metrica

League of Legends | Farklı Server'larda Türkçe Oynama

League of Legends | Farklı Server'larda Türkçe Oynama


Dünya çapında ünlü olan League of Legends, birçok farklı server üzerinden birçok dilde oynanmakta. Bu dillerden biriside Türkçe. Ancak oyunu Türkçe olarak oynayabilmek için Türkiye server'ı haricinde olan diğer server'lara oyun sunucusu tarafından Türkçe Dil Desteği verilmemiş. Bu durumu ortadan kaldırmak bir kaç basit adım ile mümkün.

1. Adım   Öncelikle hangi server'da olursak olalım Bölge Seçiminden Türkiye'yi seçiyoruz.
2. Adım   Update işleminin bitmesini bekliyoruz
3. Adım   Daha sonra Bölge Değiştir seçeneğinden, asıl oynadığımız server'ı seçerek Update işleminin Bitmesini Beklemeden Kapatıyoruz. (Anında Kapatmanız çok daha iyi)
4. Adım   Daha sonra oyunun kurulu olduğu yere giderek "League of Legends\rads\system" yolunu izliyoruz ve locale.cgf dosyasını Not Defteri ile açıyoruz. Açılan penceredeki kodları locale = tr_tr olarak değiştiriyoruz ve oyuna tekrar giriyoruz. 

Artık hangi server'da olursak olalım League of Legends tamamen Türkçe olarak oynamaya hazır bir hale geliyor.

Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere AB Batı server'ında bu yöntemi kullarak Türkçe olarak oynayabilmekteyim.


Oyundaki Nickim: Crymon1 Eklemek isterseniz çekinmeyin.

Keyifli oyunlar dilerim.

3 yorum:

  1. Malatya Haber Olarak Takip Ediyorum Sizi Başarılar Diliyorum İyi Bloglamalar.. :)

    YanıtlaSil
  2. Malatya Haber Olarak Takip Ediyorum Sizi Başarılar Diliyorum İyi Bloglamalar.. :)

    YanıtlaSil
  3. Malatya Oto Kiralama Olarak Sizi Takip Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar

    YanıtlaSil

 
 
OrtayiPisletenV1 - Copyrgiht 2013 - Tüm haklarımı annem kaldırdı - Tema Yapımcısı: TanerC.