Yandex.Metrica

Warcraft III: Frozen Throne | Multiplayer Oynama

Warcraft III: Frozen Throne | Multiplayer Oynama


Gerekenler
1. Warcraft III: Frozen Throne    Torrent Link:   >>indir<<   522.38 MB
2. Warcraft III: Frozen Throne    Son Güncelleme   >>indir<<
3. Tunngle   >>indir<<

Kurulum
Önemli Not: Warcraft III: Frozen Throne tek başına bir oyun değil, Warcraft III üzerine kurulan bir oyundur. Yani Warcraft III: Frozen Throne kurmadan önce bilgisayarınızda Warcraft III 'ün yüklü olması gerekmektedir. Aksi taktirde kurulum gerçekleşmeyecektir.

Oyunu kuruyoruz.
Güncellemeleri kuruyoruz.
Tunngle ile bir Warcraft III: Frozen Throne ağına bağlanıyoruz.
Oyunu başlatıyoruz ve "Local Area Network" seçeneği ile devam ediyoruz.
Bir oyuna katılıyoruz.

Not: Tunngle Nedir? Nasıl Kullanılır?

1 yorum:

  1. Local Area Network gidiyorum ama oyunu ben kuramıyorum ne neden join yapabiliyorum ama oyun kurucusu olamıyorum arkadaşlarım benim kurdugum oyunu görmüyor acil yardım edermisiniz ?

    YanıtlaSil

 
 
OrtayiPisletenV1 - Copyrgiht 2013 - Tüm haklarımı annem kaldırdı - Tema Yapımcısı: TanerC.